Kde nás najdete

www.idos.cz - Informace o dopravní dostupnosti

www.mapy.cz - Pension Barbakán

GPS (WGS84) Latitude: N48o 48´ 37,496"
Longitude: E14o19´6,446"

Zvětšit mapu

Kde nás najdete…

Příjezd směrem z Českých Budějovic

Do Českého Krumlova vjíždíte přes obec Přísečná. Po 500m projedete 1.kruhový objezd rovně – směr CENTRUM - (2.odbočka – Budějovická ulice) mezi čerpací stanice OMV a Benzina a pokračujete s kopce kolem sídliště Mír. Mezi skalami přijedete k 2. kruhovému objezdu, který projedete opět rovně (2.odbočka – ulice Pod Kamenem) – směr CENTRUM. Kolem řeky dorazíte k 3. kruhovému objezdu, kde zahnete doleva (2.odbočka) – směr Kaplice / Vyšší Brod. Přejedete přes řeku Vltavu po mostě a pokračujete stále po hlavní silnici (táhlá pravotočivá zatáčka – ulice Objížďková). Projedete kolem čerpací stanice Agip (po levé straně) a po 200m dojedete ke křižovatce se semaforem pro chodce. Po pravé straně se nachází zastávka autobusu a bowling klub. Na křižovatce odbočte doprava a pokračujte směrem do centra dalších 80m. Pension BARBAKAN se nachází na levém spodním okraji malého náměstíčka, za značkou Pěší zóna. (délka trasy po vjezdu do Českého Krumlova – cca 15min)

Příjezd směrem od hraničního přechodu Dolní Dvořiště (Wullowitz) / Kaplice

Vjíždíte do Českého Krumlova kolem autosalonu Renault (po levé ruce) a sjíždíte z prudkého kopce, stále po hlavní silnici (Kaplická ulice) a dále po ulici Nemocniční. Projíždíte kolem nemocnice (po pravé straně – ulice Nemocniční) a dojedete až ke křižovatce (po levé ruce se nachází čerpací stanice Agip). Odbočte doleva na ulici Objížďkovou. Po 200m dojedete ke křižovatce se semaforem pro chodce. Po pravé straně se nachází zastávka autobusu a bowling klub. Na křižovatce odbočte doprava a pokračujte směrem do centra dalších 80m. Pension BARBAKAN se nachází na levém spodním okraji malého náměstíčka, za značkou Pěší zóna. (délka trasy po vjezdu do Českého Krumlova – cca 10min)

Příjezd z vlakového nádraží

Vlakové nádraží je poměrně vzdáleno od centra Českého Krumlova. Doporučujeme proto buď využít městské hromadné dopravy (MHD) a vystoupit na zastávce u městského divadla nebo si vzít taxi.

Další možností je cesta pěšky. Jděte dolu z kopce po ulici třída Míru kolem samoobsluhy (po pravé straně). Zahněte první odbočkou doleva (ulice Na Svahu) a pokračujte dále z kopce až dorazíte ke kruhovému objezdu (U Trojice). Na kruhovém objezdu přejděte ulici a pokračujte doprava (ulice Pod Kamenem) – směr CENTRUM. Kolem řeky dorazíte k 3. kruhovému objezdu, kde zahnete doleva (2.odbočka) – směr Kaplice / Vyšší Brod. Přejedete přes řeku Vltavu po mostě a pokračujete stále po hlavní silnici (táhlá pravotočivá zatáčka – ulice Objížďková). Projedete kolem čerpací stanice Agip (po levé straně) a po 200m dojedete ke křižovatce se semaforem pro chodce. Po pravé straně se nachází zastávka autobusu a bowling klub. Na křižovatce odbočte doprava a pokračujte směrem do centra dalších 80m. Pension BARBAKAN se nachází na levém spodním okraji malého náměstíčka, za značkou Pěší zóna. (délka trasy pěšky – cca 45min)

Příjezd z autobusového nádraží

Po výstupu z autobusu máte po pravé ruce areál nemocnice. Jděte v opačném směru na konec nádraží, přejděte zatáčku tvaru U a pokračujte asi 100m do prudkého kopce po stezce pro pěší, až dojdete mezi domy k ulici Kaplická. Dejte se doprava směrem k nejbližšímu přechodu pro chodce se semafory (asi 150m). Přejděte ulici a pokračujte směrem do centra dalších 80m. Pension BARBAKAN se nachází na levém spodním okraji malého náměstíčka, za značkou Pěší zóna. (délka trasy pěšky – cca 5min)

Příjezd směrem z Větřní, Vyšší Brod (Weigetschlag)

Přijíždíte do Českého Krumlova podél řeky Vltavy (po pravé straně) po ulici 5.května. Pokračujte dále po hlavní silnici pravotočivou zatáčkou přes most nad řekou Vltavou dále ulicí Objížďková. Silnice mírně stoupá a stáčí se doleva. Projeďte rovně přes první semafor pro chodce, po pravé straně projíždíte kolem skály. Po 60m dorazíte k dalšímu přechodu pro chodce se semaforem. Po levé ruce se nachází samoobsluha COOP. Na křižovatce zahněte doleva a pokračujte směrem do centra dalších 80m. Pension BARBAKAN se nachází na levém spodním okraji malého náměstíčka, za značkou Pěší zóna. (délka trasy po vjezdu do Českého Krumlova – cca 10min)

Česky English Deutsch Italiano

Nabízíme ke koupi dárkové poukazy na ubytování v našem penzionu za zvýhodněné ceny : Pobyt na dvě noci za cenu 2800 Kč ve 2 LP typu Standard nebo za cenu 3400 Kč ve 2LP typu Comfort. Rádi zašleme na dobírku. Je možné se domluvit i na jakékoli jiné variantě. Pro více informací volejte naši recepci 380 717 017 , denně 08:00 - 18:00 hDSCN1964.JPG

Zde si můžete přečíst názory hostů, kteří u nás byli ubytováni

TripAdvisor.com

Vyhledat v textu

14. 12. Lýdie

Zítra: Radana

PARTNEŘI

www.centrumzdravehospanku.cz

Potřebujete projekt pro váš dům?

Architektonický a projekční

Malý Velký Ateliér s.r.o.